ח"כ לוין על הצבעה מרחוק: "יחסל סופית את ההליך הדמוקרטי"

איתי גדסי No Comments on ח"כ לוין על הצבעה מרחוק: "יחסל סופית את ההליך הדמוקרטי"

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין: "ניסיון של הקואליציה לשתק את הכנסת ולהשתיק את האופוזיציה, במסווה של היערכות לגל התחלואה, אסור שיצליח"

יריב לוין צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע בחינת הקואליציה של אפשרות להצבעה מרחוק, לחכי"ם שלא יכולים להגיע למשכן הכנסת בגלל אילוצים בריאותיים ומשפחתיים, באופוזיציה מזהירים מההשלכות המסוכנות על הדמוקרטיה.

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין הגיב: "הניסיון של הקואליציה לשתק את הכנסת ולהשתיק את האופוזיציה, במסווה של היערכות לגל התחלואה, אסור שיצליח".

כפי שהיה בכנסות הקודמות עם גל התחלואה ללא חיסונים, "עבודת הכנסת צריכה להימשך כסדרה, בדיוק כפי שהיה בזמן כהונת הממשלה הקודמת, כשלא היו עוד חיסונים. אז נעשו סידורים שאפשרו למבודדים להצביע מיציע הציבור תוך בידוד גם ביניהם, ואין סיבה לא לעשות כך כעת" הבהיר לוין.

לוין הזהיר מהשלכות מסוכנות על הדמוקרטיה, "הנסיון של הקואליציה לקבוע תקדים הסטורי של הצבעה מרחוק, יחסל סופית את ההליך הדמוקרטי בכנסת וכל מטרתו לפתור את הקושי של הקואליציה לגייס רוב בהצבעות. התנגדתי לרעיון כזה בעבר ואמשיך לפעול כדי לשמור על מה שעוד נותר מתקינות ההליכים בכנסת".



0 תגובות